Glad Påsk

Vilken underbar dag, sol, värme och ett hus i avsaknad av ungdomar:)
Här har varit "öppet hus"  hela veckan så igår njöt jag till 110%.
"Min altan är min borg"


......inte bara jag förresten, Lucas också...



Skippade till och med påskmaten, Lasse föreslog en cykeltur till Mamma Rosa (pizzerian), tja det tackar man inte nej till.
Avnjöt en underbar pizza (massor av gorgonzola) och en kall öl på uteserveringen.



På vägen hem blev vi inviterade till Patriks veranda (Marcus pappa) på ytterligare kalla öl i solskenet. Väl hemkommen sen tuppade vi båda av i soffan, mätta och mycket nöjda med vår påskafton.

Hade med oss en "doggybag" till Lucas vilket uppskattades, pizzabitar som belöning när man varit ensam ett par timmar......jammi :) Påskvooffisar / L&L

Kommentarer
Postat av: Mette

Verkar ha varit en skön o avslappnande påsk.

Olle tyckte att ni verkar vara bra människor som tar med dogbag från pizzerian.

Kram Mette med hundar

2009-04-15 @ 17:56:39
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0