Seeegt som kola

Efter en härlig påsk har det varit lite segt och datorn har inte lockat alls (kan bero på tidsbrist oxå). Dagsformen får avgöra denna veckan så hoppas jag att helgens ledighet  kan inverka på humöret och skrivlusten kommer tillbaka.

Hur man än känner sig så finns det alltid En med stort E som kan få en att le, gissa vem..........visst är det Lucas:)  han har varit i trädgården hela dagen idag efter en lång cykeltur som vi gjorde i morse. Löplinan sträcker sig ganska långt så han når en stor del av trädgården, ställen som jag inte alltid kan överblicka. Helt plötsligt så satt han bara där på trappan och blängde på mig.
Blicken och den sotiga nosen "frågade" mig vad jag hade gjort av hans grisskinn..... att matte bedyrade sin oskuld hjälpte föga.........fåglar Lucas....råttor........nix jag kände ändå blicken i nacken när jag vände och gick :)



Kanske ska lära honom tryffelsök i stället för kantarell för han är uppenbart duktig på att böka i jorden.

Bra är han oxå på att vänta in matte när hon varit och handlat, han sitter på startplattan redo att ta ett skutt ut när jag närmar mig med matkassarna som måste inspekteras innan jag kan gå in :)



Nu ska vi ut på kvällsrundan sen är det inte mycket tid över till annat (inte idag i alla fall) än soffan och lite TV.
Kramis o voof / L&L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det inte att få honom att söka guld och pengar också? :D

2009-04-15 @ 21:50:09
Postat av: Lisbet

Sorry, det är inte ätbart :)

2009-04-16 @ 09:39:07
Postat av: Anonymus

Mmmm, den gossen är obetalbar och "blicken" inte att förglömma. / Kramisar

2009-04-16 @ 10:44:11
Postat av: i i i l y |

HEJSVEJS :D

Fin blogg , kika gärna förbi !

kram

2009-04-18 @ 15:31:49
URL: http://iiily.blogg.se/
Postat av: i i i l y |

HEJSVEJS :D

Fin blogg , kika gärna förbi !

kram

2009-04-18 @ 15:31:54
URL: http://iiily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0