Utflykt

Min ben&rumpmuskler fick vila idag så det blev en cykeltur, Lucas fick kuta och jag rulla med :) Jag frågade honom faktiskt om det var Ok innan vi stack ut, han var helt med på noterna....



....tänk att han kan få ut ett ljud genom det lilla "sugrörshålet" i munnen.......
men det fick han och det var ett JAAAAAA.

Efter att ha vilat ut en stund på altan fick han tillbringa några timmar i hundgården, jag hade en utflykt med mor & far på schemat.

Vi tog oss ut till Långedrag för en picnic vid havet, strålande solsken men något kallt i vinden men vad gör man inte för en kopp kaffe o macka ute i det fria.



Vi forsatte vår promenad runt på bryggorna och hittade en bänk som stod i lä men väldigt nära kanten till vattnet. Solen och värmen fick kära mor att trotsa sin höjdrädsla och slå sig ner. (150 cm ner till vattnet, 50 cm djupt)



Värre vad det när vi skulle resa oss och gå.........
Lyckades fånga "smygaren" på bild :)



Vi avslutade vår sköna vårdag i Fiskebäck med var sin glass, den satt fint.



En bild på våren piggar alltid upp, man blir både lycklig och glad när man ser dessa små skönheter:)



Njut av våren, det gör vi, imorgon är det "powerwalk" igen. Kram L&L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick Mormor de hårda solbrillorna när hon gick med i Hells Angels :)

2009-04-23 @ 21:52:31
Postat av: Anonymus

Sugrörshål...gapflabb, ja och mycket ljud kommer det, ljuvligt!

Hon är verkligen en "hårding" lilla mams, i brillor.

Kramis

2009-04-24 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0