Hets och pust

Idag har det inte varit mycket tid över för datorn. Segade mig upp ur sängen i morse, det var dimma i hela huset så det var på känn jag satte på mitt kaffe. Snubblade över sonens arbetskor och drog slutsatsen att han försovit sig, kravlade mig upp på andra våningen och ruskade liv i honom. "-morsan...för sjutton gubbar jag skrev ju en lapp att jag hade sovmorgon" ...Ops, jo men det hade kanske varit en fördel om han inte hade skrivit det på ett smörgåspapper med blyerts dessutom och sen lagt det på byrån i hallen. Dimman i huset beror nämligen på mina "dygnetruntlinser" och det krävs ett antal blink innan allt klarnan. .sen var det ingen fördel att skriva på tunt papper och lägga i en mörk hall.
Kontentat av detta använd fet tuschpenna på vittpapper och tejpa på kaffekokaren.
 
Med betydligt klarare blick intog Lucas och jag skogen för en promenad på 45 minuter, helt händelselös tack o lov. Idag fanns det inte utrymme för några fadäser för jag skulle jobba.

Däremot fick han en timme med mig och Fru L, ner till Brunnsbo och tillbaka. Mina ben protesterade hela promenaden, förmodligen beroende på tidigare dagar och dagens gympass. Igår var det Fru L´s ben som protesterade, kan det bero på att vi båda ser framemot en sommar i bikini:)


Kommentarer
Postat av: Berit

Sommarens bikinibrud ser jag fram emot....!

Skönt att du vaknar ur dimman och att det bara beror på linserna.

Ja dina beskrivningar är obetalbara, jag bara älskar dem!



Tack för ditt mail igår, jag har hittat hur man läser svaren. / Kramis

2009-02-26 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0