Phuu...

Snart är arbetsdagen över och jag kan cykla hem. Hörde av kunderna att det var minusgrader ute.....o jag ska cykla:)
Fast det är ju inte längre än att jag kan gå. Det blir till att slappa i soffan den tid som är kvar av kvällen. Lucas har fått sina promenader och kommer förmodligen att slappa brevid mig i sin saccosäck. Både han och jag får ladda batterierna inför morgondagens runda. Är det hyfsat skottat och inte för kallt så blir det en cykelrunda, han har inte fått springa på några dagar nu och saknar det förmodligen. "Slapp" kram till er alla/Liz

Kommentarer
Postat av: Berit

Ser fram emot att få läsa om grabbens upptåg och dina erfarenheter, lycka till!



Thores fanclub

2009-02-23 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0