Blöt vecka :)

Det är väl bara att konstatera......att bloggen blir åsidosatt så här i sommar och semestertider. Har nu haft en veckas semester, endast en dag har vi kunnat njuta av solen o poolen, den var dessutom bara halv, på eftermiddagen stod molnen på kö igen.

Vi startade vår semester med cykeltur till minigolfbanan i Tuve.....



Får väl ändå säga att vi hade lite flyt som hann fram innan skuren anföll. Njöt av var sin glass på deras lilla uteservering tills molnet dragit förbi. Lasse öppnade bra med tre raka enpoängare men vad hjälpte det....jag vann med en poäng :)
På väg hem cyklade vi till "Mamma Rosa" och gottade oss med en pizza och en kall öl.

Sen försvann veckan i ett huj, på torsdagen åkte Lasse till Sätila (MC-träff till söndag) På fredagen kom Anne-Louise och hennes dotter Wilma på besök.



Vi hade hyfsad tur med vädret, mycke moln men solen tittade fram så Wilma kunde bada, något varken jag eller Anne-Louise hade lust med, badtermometern visade 17,9 grader.....brrr





Helgen gick fort och på söndagen fick  jag äntligen min efterlängtade solstund. Av med poolskyddet, fram med solsängen, tidning och korsord. Fick njuta ända fram till klockan två, då började molninvasionen igen.

Nu är det måndag igen och min andra semestervecka tar sin början, himmlen är grå, grå....så himmla gråååå och mellan skurarna så regnar det....suck.

Blöta kramisar o voff L&L

Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Tips: Tag in poolstolen i vardagsrummet, tänd en brasa så det blir riktigt hett, avnjut detta i bikini med korsord och ett glas väl avkylt vitt....... jag lovar ligger du riktigt nära så kan det nog bränna lite skinnet också.

Nä, roligare semesterväder kan man önska sig det håller jag med om. Vi har inte heller haft ngn särkild njutning av poollivet. Men solen kommer nästa vecka när min semester börjar :) lita på det!

Kramis

2009-07-27 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0