Midsommar

Japp, det  har varit en slapp och skön midsommar. Killarna hat varit borta och Lucas har inte krävt några längre promenader.
Midsommar har varit en slapp helg och kommer att så förbli tills måndag:)



Alla ser väl hur lycklig han är när jag tar foto=) Observera blomman bakom öra, därav minen.
Det gick lite bättre när jag satte den på tassen, mindre protester.



Ett försök till på huvudet.......fast det fattas en del kronblad......men det går väl inte att begära mer en dag som denna :)

................jaha, som vanligt med dator, går inte att koppla bild, måste säga att jag är lite trött på alla dessa datorfel och komunikations

L&L


Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Bilderna av denna ljuvliga jycke gör mig lycklig. vi skall inte glömma dina kommentarer som är en riktig bildförstärkare

Men, sanningen att säga kära syster, vem ville ha lugna promenader????? Aldrig i livet att det var Lucas. Gapflabb....jag unnar dig verkligen en "hängmattemidsommar" det behöver vi alla.

Tusen kramar

2009-06-22 @ 08:14:54
Postat av: Berit

Människans Bästa vän är Hunden...

När jag ser bilderna kan jag förstå att du har BRÅTTOM Hem många gånger till Lucas. Han ser verkligen nöjd ut och det gör visst Matte också..Kram på er//Berit

2009-06-23 @ 10:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0