Baddags:)

I dag var D-day för Lucas, dags för rengöring på djupet. Det var inte en helt tillfreds hund jag lämnade, alla dessa bord och fönapparater...uj uj uj vad ska det här sluta tro?!
Matte var inte kvar för att kolla reaktionen, lika bra att gå medans han fortfarade var förvånad. En och en halv timme senare ringde de och sa att jag kunde hämta en "tre kilo lättare" hund:)
-Oj, vad päls. vad kommentarerna från tjejerna....-Oj, det låter dyrt, blev min tanke:) Men de hade sagt 550 kr och det blev det (tack o lov).
Oh vilken jycke jag fick med mig hem, den vita pälsen var kritvit och otroligt mjuk o fluffig, så grann gosse. De rådde nog delade meningar om detta verkligen var nödvändigt...sorry grabben men matte har sista ordet i detta fallet och när framtida bad ska ske.

Väl hemma fick man vara snabb med kameran, att posera nu var inte angeläget......



......skönare att äntligen få rulla runt och skita ner sig lite:)





....och få känna sig som en hund igen:)



Just nu ligger han utslagen på altanen och lär inte göra så många knop till idag. Får väl se hur många gånger han tänker rulla sig i morgon när vi ska ut i skogen?!
Kramis o voof L&L

Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Du måste förstå kära matte att det inte är särskilt "hundigt" att bada och föna sig på salong!

Men grann blev han, jättefin.

Pyss till snyggingen och kram till matte.

2009-06-16 @ 08:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0