Weekend

Det har varit en låååååång helg som började redan i torsdags. Helena och jag hade en heldag vid poolen, hemlagad osttårta, vin och varmt väder:) Avslutade med att spela spel med Fredriks och Rickards kompisar, hur kul som helst.
En dag som inte gick av för hackor.



Till och med hundarna fick viss frihet......eller rättare sagt Lucas. Vi kopplade ihop jyckarna med Lucas koppel på kvällspromenaden, Robin kommer alltid på kommando så skulle Lucas få  för sig att sticka så räckte det med ett rop på Robin så kunde Lucas inte dra.....fiffigt , eller hur...... (fast Robin fick inte riktigt den frihet han var van vid, sorry Robin men ibland får man ställa upp för det goda:) Lyckat var det i alla fall......



På fredagen var Mor på besök, mera poolbad och härligt var det.......



Ja besök har det varit så det räcker denna helg, både Rickard och Fredrik har haft kompisar här hela helgen, invasion av ungdomar från torsdag till söndag, ingen överdrift .... jag lovar. Men eftersom jag jobbade lördag och söndag så var det hyfsat lugnt när jag väl kom hem.
Grillade på lördagen med våra grannar......när kompisinvasionen gett sig av...sisådär en tjugo pers. Värmen som höll i sig även på kvällen inbjöd till bad och Elliot var inte sen att hoppa i plurret, hade en jättemysig kväll:)



När jag kom hem på söndagskvällen var det BARA  sex personer här men tack och lov blev det tyst vid tio. Nu är jag ledig i två dagar och tänker ägna mig åt att städa poolen, lär förmodligen ta en heldag men ack så behövligt.
I morgon bär det av till skogen för mig och Lucas, värmen är inte nådig för våra stackars pälsdjur och skugga o svalka lär vi bara hitta i skogen i dessa dagar.
Kramis o voof L&L

Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Det där med tjejumgänge i poolen ger jag högsta poäng. Men allt folk en hel helg hade jag inte fixat. Måste ha det lite "lagom" och en egen hörna.



Ja, stackars pälsdjur. Själv tar jag min morgonmotion senast halv åtta. Tack och lov så är nätterna svala och det håller sig en stund in på morgonen.



Nu ses vi snart, det ser jag fram emot med ett stort:)!



Kramis

2009-06-29 @ 08:20:35
Postat av: Denice

Bara trillade in så här då jag reagerade på min sökning efter "Fågelloppor" och fick fram barnet som e naket.. Kanske inte den bästa bild att lägga ut öppet på nätet. Tänker mer på vilka perversa typer det finns...

2011-05-12 @ 17:12:07
URL: http://niceansvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0