Cykel o solsken

Idag blev det cykeltur, bakvägen upp till slingan. Kändes lite fånigt att gå omkring med en cykel i slingan men vi mötte inte så mycket folk. Väl framme i gläntan förstod han var som var på gång:)

Återigen mycket träning på "framför" och gå "runt", fick även ligga i på kommandot "fot" beroende på för många nya dofter som störde koncentrationen.

Skön paus i solskenet


Matte ligger ner och njuter av solen och hela fingertoppar, Lucas håller
span, det kan ju dyka upp något intressant i omgivningarna.


Vi avslutade med en fika hos Bjarne utanför Backavallen sen cyklade vi hem.  Väl hemma däckade han på altan och sover just nu väldigt djupt och gott. Matte skulle vilja göra detsamma men det blir till att packa ryggsäcken och cykla iväg till SDF för att ha instruktioner till klockan fem i eftermiddag, vila liggerpå schemat i kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonymus

Oj vilka vovve längtisar det blir när jag ser honom och dig i arbete. Men jag vet också att som matte slipper man inte undan en sekund. Regn o rusk, iskalla vindar och sena kvällar....Nä jag njuter av min idol och visualiserar doften av hans solvarma päls...osv. Love him! / Kramis

2009-03-18 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0