Fredag:)

Gick upp före sju i morse, tanken var att dricka lite vatten och krypa tillbaka till sängen. En blick på utsidan sa mig att det inte var läga att krypa tillbaks till sängvärmen.......10-15 cm snö.......nu får det väl ändå räcka.......eller?!
Nä, ut och skotta, släpp ut katten hos grannen och ila iväg på en promenad med Lucas. Det blev snabba ryck, snöröjningen spräckte mina morgonplaner men kaffet hann jag:) Såg på altanen en cirkel i snön och förstod att Lucs hade gjort sitt varv, den lilla gotteponken vet att njuta av snön, stress, vad är det???

Hade en massa inbokat idag innan jobbet så det var bara att börja beta av det. Vid tio började det smådugga och snön försvann väldigt snabbt. Regn är inte Lucas favoritväder, han kom in frivilligt innan jag skulle iväg så jag hade inte hjärta att ta ut honom i hundgården. Några timmar inne är inga problem, han förlägger den stunden i vår säng. Där "bäddar" han i överkastet och kan njuta fullt ut.....å ingen klagar. Billjudet känner han igen så när jag kommer innanför dörren så ligger han så fint på sin filt och gäspar stort.........åååh, kommer du redan matte :) / Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0