Lätt & Lagom

Det kommer snarare bli mindre än mer vad det gäller korv vid inlärning. Börjar få kläm på det här med att bara skicka av en bit i taget, dessutom tänker jag gå över till lättvarianten, han ligger nämligen över strecket vad det gäller vikten.
För mycket pizzabitar och korv när killarna tar kvällspromenaden, av någon anledning hamnar de ofta på Hjalmars med Lucas i släptåg, vilket han förmodligen inte är ledsen för:) och vem kan klandra dem. Han visar säkert dessutom upp sin bästa sida vid dessa tillfällen, sitta fint, vacker tass och blickar.

Ännu en dag med lite sol, cykelturen blev lite längre idag (tänkte att han skulle få jobba bort lite "korv". Tror att han kände av det eftersom JAG fick dra honom upp för våran backe (å han e en draghund????) Å andra sidan behöver jag bli av med lite också, så han sackade nog med flit:) /kramis

Kommentarer
Postat av: Berit

Nu skulle den varit på plats PANNKAMERAN när du drar draghunden uppför backen.

Har precis kommit hem från en kurs i Karlstad och är lite mörbultad så jag säger: tjinegling för den här gången. / Kramis

2009-03-10 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0