Oj vad sent det blev:)

Det blev ingen cykeltur i morse, Lena ringde och ville med på promenad, inget svårt val, sällskap är alltid roligare. Det tyckte Lucas också, han ylade och hoppade runt i hallen som en tossa när hon dök upp. Vi har förmodligen haft för lite av promenadsällskap på sista tiden:)
När vi väl kom upp i skogen slapp vi undan vinden och kunde njuta av solen. Lena fick vara publik idag när vi tränade på diverse övningar, hon fick även hålla i kameran.

Snacka om förväntansfull kille


Jag lyckades gå hela varvet runt.........o han låg kvar :)


Han går hela varvet runt..............o  jag står kvar :)
men  spana in kopplet runt mina fötter, det hade inte varit läge att gå framåt här


Talande bild eller hur.........måste verkligen öva på detta momentet, mina
fingertoppar klarar inte mycket mer.


Hade ett allvarligt samtal om vikten av att vara försiktig annars äter
matte upp korvbitarna själv........så det så


Ja, ni ser..........det funkade :)


Så till sist, en eloge till vår eminente fotograf som lyckades fånga allt
så träffsäkert på bild:)


Kramis o Voof / L&L

Kommentarer
Postat av: Anonymus

Vilka underbara bilder, det känns som jag är med er/ Kramis

2009-03-18 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0