Skööön kväll

I morse var vi ute strax efter klockan sju, kallt men ändå skönt. Fast någon träning blev det inte, tänker inte utsätta mina fingrarna för varken kyla eller Lucas bissar, dessutom var Lucas bara intresserad av skogens dofter och jag av tystnaden i skogen. Mindre skönt var det att cykla till jobbet, iskall motvind....brrrrr. Såg inte fram emot kvällspromenaden.
Å kan ni tänka er.......jag slapp kvällsrundan, Fredrik och hans kompisar Markus W och Mattias L tog med sig Lucas till Skatås för en riktig långrunda i 8 km spåret:)

Så idag är det Fredde som står för  bildsviten






Promenaden tog nog lite längre tid än beräknat, av mörkret att döma...


.............och törstig blir man också......................


.........................å se,..................jag kan gå på vattnet ...ser åtminstone så ut :)


Just nu ligger gossen och sussar i saccosäcken och jag tänker inta sängen.
Natti natt / L&L


Kommentarer
Postat av: Anonymus

Kanonfina bilder, Lucas gör som Jesus, han går på vattnet.

Så gott å inta sängen särskilt när han har fått sin "dos" för dagen.

Kramis

2009-03-25 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0