Stress

Idag har verkligen tiden rusat. Såg att temperaturen var den samma som igår = cykeln förblir låst. Tänker inte utsätta mig för några eventuella incidenter om jag inte behöver.
Det blev skogen, godispåse och klicker, passade på att träna lite. Det har varit väldigt lite träning denna veckan, felet är väl att jag jobbat dagtid då har vi mindre tid på morgonen och på kvällen har energin tagit slut. Så nu får det bli intensivträning de dagar som är kvar. Vi får köra lite mer på tomten och altanen för idag var det väldigt mycket dofter som störde koncentrationen.
Kvällsrundan har jag överlåtit till Fredrik, själv är jag på jobbet och kommer så att förbli till seeeeeeeeent ikväll.
Kramis L

Kommentarer
Postat av: Anonymus

Ibland styr man inte riktigt sin egen tid och då blir det stressigt.

Men Mr Vov han har det hur bra som helst så du behöver ju inte stressa för hans skull.



Vi har fått snö inatt mellan 15 o 20 cm. Hoppas det smälter undan till imorgon, annars vet jag inte hur det blir med körningen. Vi får se.



Stressa lugnt!!! (Undrar hur man gör) / Kramis

2009-03-27 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0