Träning

Dagen började med mulet tråkigt väder fast utan regn. Innebär cykeltur till Backavallen och träning uppe i slingan. Laddade väskan med korvbitar, klicker och vatten.
Väl i skogen kom det vi så väl hade behövt i går.....nämligen FINT VÄDER. Solen värmde gott i gläntan, Lucas sken i kapp med solen och skötte sig "strålande".
Han gick fint fot, försökte svälga mina fingrar några gånger men det ska väl kunna läras bort det också:) När jag stannade satte han sig bredvid och tittade bedjande, väntade jag för länge med kovbiten så satt fingrarna återigen i gapet...men...men, han satt i alla fall.



Välbehövlig vattenpaus



....och lite lek "leta korvbitar"



En bra början på dagen, får hoppas att den håller i sig/Kramis


Kommentarer
Postat av: Berit

Vilken tur att ni hade gott väder idag. Underbara bilder.



Jag slog Lucas en signal igår och efter lite övertalning gick han med på att visa att han faktiskt kan.

Det handlar bara om att du skall förstå att han får för lite korv hemma. Nu äntligen börjar du fatta att det inte bara handlar om att han skall sköta sig, det måste du i egenskap av matmor också göra. Han tyckte att det var lite små bitar går nämligen.

KORV är ledordet. Är han besvärlig en dag då får du rannsaka dig.



Hi hi det är kul det här. / Kramis

2009-03-09 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0