Underbara fredag :)

Äntligen fredag och jag är ledig i helgen, ska dessutom bli sol i morgon. Hoppas på en heldag i trädgården, ska sikta in mig på att beskära äppleträden. Lucas får en heldag i löplinan (förutom  promenaderna förstås), får se hur det går...löplina och jag på stege :), det har hänt att han snurrat sig runt stegen men jag har sett det i tid. Sen brukar det landa en och annan pinne i huvudet på honom men det får han ta.
Roligaste stunden för honom är när man krattar och plockar ihop alla pinnarna, mest åtråvärd är givetvis den matte just är på väg att plocka upp eller så fångar han en i högen som man håller i famnen vilket innebär.....börja om från början.
Det kommer en rapport när vi är klara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0