Dagen efter:)

Mmmmmmmmm, det var en öm kropp som vaknade i morse och inte var det snack om att "kliva" upp ur sängen snarare "vältra sig ur".
Har en känsla av en medicinboll som sitter fast mellan knäna och en ångvält som kört över ryggen. Idag min käre Lucas blir det ingen powerwalk, tror att cykeln får vara mitt hjälpmedel idag.
Lena hakade på cykelturen (lika mörbultad som jag) och det var fakiskt riktigt behagligt. Lucas behov blev tillgodosedda och vi kunde rulla fram utan någon större ansträngning. Dessutom fick han ett bonusrace innne hos Lenas mamma Sonja när han träffade deras lilla jycke Hugo, de susade runt och jagade varandra på tomten i hundra knyck, innebar att jag o Lena kunde ta den kortare varianten av cykelrunda:)
Nu laddar jag kroppen för ett arbetspass och håller tummarna att det inte behövs några instruktioner på gymmet i kväll, om så skulle vara lär det bli med tomma viktmagasin:)


"en cykelrunda och en liter vatten senare"

Kramis o voof  L&L

Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Han ser ju nöjd ut ändå, utan powerwalk.

Hade lilla matte inte träningsvärk på andra kroppsdelar? Såsom "hävarmen"? Hi hi / Kramis

2009-05-11 @ 16:12:27
Postat av: Lisbet

Näääääää, den är ju vältränad :)

2009-05-11 @ 16:53:12
Postat av: "Anonymus"

Javisst ja, tänkte inte på det. / Kramis

2009-05-12 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0