Oj då...en vecka har gått igen

Värst vad tiden pinnar iväg, men men.....det är sånt som händer:)
Å andra sidan så har det varit lugnt på mina o Lucas promenader, inte funnits så mycket att skriva om.  I lördags var mamma o Olle och hälsade på, det blev lite mat o vin, vädret var verkligen med oss och vi njöt i solskenet på altanen.
Som synes........



Återupptog mina snabbpromenader igen efter ett litet upphåll (sen ridhelgen). Kändes rätt skönt att vara gång igen. Lucas var måttligt road när det uppdagades vad vi skulle göra.
Han ville inte ens se åt eländet :)




Men på åkte väskan och så var vi i gång.



Lämnade en trött gosse i hundgården innan jag gick till jobbet, han placerade sig direkt i hundkojan och bara väntade på att jag skulle åka så han kunde lägga nosen på tassarna.



Nu är det natt natt o voof så hörs vi i morgon, kramis L&L

Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Stackars Lucas som både behöver motionera och bära den f-bannade klövjeväskan. Förväntar mig att han ringer snart igen för ett stödsamtal.

"Du är välkommen Lucas, jag är på din sida mot din hårda matte"

Hi hi, han ser verkligen ut som han inte vill ha på sig väskan.

Pyss o kram på er båda!

2009-05-27 @ 08:28:55
Postat av: "Anonymus"

"inlägget är modifierat..." svarar datorn när jag skall skicka vad jag skrivit. När jag kommer tillbaka till denna sidan igen är det jag skrivit borta. Sur.



Kramis

2009-05-27 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0