Träningsvärken är över:)

Oj vad dagarna springer i väg, har förvisso jobbat helg då brukar det gå undan. Lite uppdateringar kanske?!

Lite bilder från Fredriks promenad när jag jobbade kväll.....








I fredags var jag hundrastare till Helenas Robin. För att det skulle funka med båda hundarna tog jag Lucas på en cykelrunda först så han inte skulle vara så uppspelt, det underlättar lite när man ska ha båda i samma koppel (selet jag har runt midjan).

Kan säga att det gick över förväntan, de skötte sig exemplariskt. Eller hur........






Härligt med tanke på att det trots allt är två hannar som funkar så bra.....


I morse kom vi äntligen i gång med powerwalken igen efter ett uppehåll sen ridhelgen. Ordentlig träningsvärk kan stoppa det mesta men det här var kanske i längsta laget.


Tog i alla fall igen det med råge, vi körde stenhårt en timme med en liten vatten o kisspaus på några minuter, egentligen något längre än jag hade tänkt mig för den jycken kan inte bara lyfta på benet och så är det klart, nix, det ska "parkeras" innan. Man går fram, backar, går fram, backar......och så håller man på en stund tills rätta läget infunnit sig, vilket kan sluta hur som helst......som synes....





Kram, voof o gonatt/L&L


Kommentarer
Postat av: "Anonymus"

Hello, jag trodde din skrivklåda hade gett med sig. Så kul för mig att det inte var så.

Pussbilden på Fredrik och Lucas är väldigt fin och bilden kissa-i-fred-i-lövverket är inte heller dum.

Det ser så "kamratligt" ut när hundarna går sida vid sida, duktiga pojkar. / Kramis

2009-05-20 @ 08:12:10
Postat av: Lisbet

Med för mycket runt om kring blir torka på hjärnkontoret. Tur att det inte händer så ofta:)

2009-05-20 @ 09:47:03
Postat av: Mette

Mkt fina bilder.

Gillar det med pussen och det kortet i motljus.

Han verkar vara en så go hund han Lucas.Förresten.

Jag var ensam som mötte upp till promenaden i lördags.Saknade er.

Kram Mette

2009-05-20 @ 17:50:49
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0